ellipse

FAQ

  • Czym jest Wspieraj.pl?

  • Jak dodać kartę płatniczą do swojego konta?

  • Jak zalogować się do Panelu Użytkownika?

  • Kto może przystąpić do Wspieraj.pl?

  • Czy uczestnictwo we Wspieraj.pl wymaga skomplikowanego procesu / dodatkowych kart lojalnościowych ?

  • Czy jako podmiot gospodarczy mogę dołączyć do programu Wspieraj.pl jako Użytkownik?

  • Co to jest Zwrotka?

  • Jak robić zakupy w sklepach Partnerskich?

  • Od której kwoty naliczana jest Zwrotka z zakupów dokonanych u Partnerów zakupów - brutto/netto?

  • Jak zresetować hasło do mojego konta?

  • Czy mogę zmienić wspieranego Zbiórkowicza lub Organizację?

  • Czy mogę wspierać kilka zbiórek na równocześnie?

  • Jak zalogować się do Panelu Zarządzania?

  • Jaką kontrolę mają darczyńcy nad sposobem wydawania środków zebranych przez organizację?

  • Jak mogę zareklamować transakcję, od której nie została naliczona Zwrotka?

  • Jak zwrócić towar?

  • Status „Oczekujące”, co to oznacza?

  • Jak zamówić kartę przedpłaconą?

  • Co to są karty Partnera Programu?

  • Nie znalazłem swojego Punktu Partnerskiego, co zrobić?

  • Czy mogę dodać Partnera Programu?

  • Czy każdy Punkt Partnerski ze sklepów sieciowych udziela Zwrotki?

  • Jak odzyskać hasło?

  • Gdzie zostaną użyte moje dane osobowe?